Automatikus és pontos adminisztráció, valós idejű, emberi felügyelet,
folyamatosan követhető tevékenység hibalehetőség nélkül, pontos kimutatásokkal - rendszerünk ezt mind
tudja!
A MOHAnet által gyártott MoniCall a távfelügyeleti piacon egyedülálló, automatizált,
diszpécserszolgálattal működő járőrellenőrző és tevékenységfelügyeleti rendszere, amivel 100%-ban
átláthatóvá teheti a vagyonőrök vagy más alkalmazottak tevékenységét.
Vagyonvédelmi, élőerőt biztosító cégeknek, akik a legjobbat akarják nyújtani megrendelőinknek átlátható és követhető szolgáltatással. |
Karbantartással, takarítással, facility managementtel foglalkozó cégeknek, ahol szükség van az elvégzett munka profi teljesítés igazolására és követésére. |
100% ÁTLÁTHATÓSÁG, AHOL NINCS TÖBB SZAKSZERŰTLEN DOKUMENTÁCIÓ VAGY NEHEZEN KIVIZSGÁLHATÓ PANASZ
A vagyonőrök megbízható munkája garantálja, hogy a védett objektum értékei biztonságban maradjanak. De ki ellenőrzi a vagyonőröket? Honnan tudhatja, hogy szervezetten, pontosan dolgoznak-e, hogy a tevékenységüket szakszerűen dokumentálják, hogy ténylegesen elvégezték-e az adott feladatokat? Elszámolásnál, káresetnél, reklamációnál vagy bármilyen vitánál a pontos kimutatás és statisztika létfontosságú. Emberi hibára pedig így nincs lehetőség. Ezt garantálja az automatizált járőrellenőrző rendszer és az anomáliákra azonnal reagáló diszpécserközpont.
DOKUMENTÁLT TELJESÍTÉS, KÉRDÉSEK NÉLKÜL
A járőrellenőrzést végző diszpécserszolgálat és a MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens a vagyonőrök munkáját könnyen és pontosan követhetővé, valamint teljes mértékben átláthatóvá teszi.
PONTOS ADATOK, HIBALEHETŐSÉG NÉLKÜL
A MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens a dokumentációt automatikusan digitalizálja, így gyorsabban ítélheti meg a munka eredményességét vagy kezelheti az utólagos panaszokat. A vagyonőrök ezentúl magabiztosabban, nyugodtabban, eredményesebben dolgozhatnak.
A MOHAnet MoniCall által rögzített adatokhoz bármikor, bárhonnan hozzáférhet egyszerűen egy böngészőből, kliensprogram telepítése nélkül.
A MOHAnet MoniCall működése a gyakorlatban
PONTOS ADATOK, HIBALEHETŐSÉG NÉLKÜL
A készülék átláthatóvá és követhetővé tesz minden olyan munkakört, amelyben fontos, hogy pontosan tudjuk, beosztottaink mikor, mennyi ideig, hol és milyen feladatot végeztek el:
A járőrellenőrzés kizárja a lehetőséget, hogy éjszakai elalvás miatt maradjon ki csekkolás. A készülék hang- és szöveges jelzéssel figyelmeztet, amíg meg nem történik a nyugtázás, és ha egy pont mégis kimarad, a diszpécser azonnal felhívja a készüléken a járőrt. A csekkolási pontok között minimális és maximális időt is állíthat be.
A készülék az adatok leolvasásakor GPS koordinátákat is küld, így egyértelmű, hogy az elvárt helyszínen zajlott-e a munka. A vagyonőrt menet közben, a kijelző tájékoztatja a teendőjéről, az adatok valós időben futnak be a diszpécserekhez.
És abban is biztos lehet, hogy a vagyonőr megkapta a szöveges üzenetet, mert ha az őr nyugtázta az SMS-t, azt a rendszer rögzíti.
Ha személyi támadás történik, a készülékről azonnal S.O.S. jelzést küldhet a vagyonőr a távfelügyeleti központba, és nyomban elindulhat a segítség.
Naponta automatikus jelentést kap e-mailben az őrszolgálat tevékenységéről és a szolgálati időről könnyen átlátható, színkódolt formában.
Pontosan dokumentálja a csekkolási pontok sorrendjét, így gördülékeny lesz a munka átadása és átvétele akár helyettesítés esetén is.
A készülékben RFID-olvasó található, mely a járőrözés kezdetén aktivizálódik. A csekkolási pontoknál nem kell gombokat nyomogatni, elég csak odaérinteni.
Nincs szükség elavult URH megoldásokra, a MOHAnet MoniCall egyben egy nyomógombos mobiltelefon funkcionalitását is biztosítja.
A készülék automatikusan indul, a bejelentkezés után egyszerűen kezelhető.
Hagyományos mobiltelefonként is működik, így tarthatja a kapcsolatot vagyonőreivel, illetve ők is
egymással, és szükség esetén azonnal segítséget kérhetnek.
SMS-utasítást is küldhet, melyet elég csak nyugtázniuk, ha megkapták, ezt a rendszer pedig naplózza is.
S.O.S. jelzést adhatnak le, amennyiben váratlan esemény, támadás történik.
A készülék védelmét a rongálás jelzés segíti.
Opcionális tartozék egy vezeték nélküli töltő, ezért nem kell tartaniuk attól, hogy váratlanul lemerül a
készülék.
A MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens attól függően alkalmazkodik, hogy járőrök, vagyonőrök, netán karbantartók, futárok, takarítók munkáját kell követni. Nincs két egyforma telephely, iroda vagy feladatkör, ezért a szolgáltatást és a készülék funkcióit mindig az adott munkához és helyszínhez igazítjuk.
A feladatvégzés teljes elektronikus dokumentálása csak az alap: a
keletkezett adatokból le is kell vonnunk a megfelelő következtetéseket.
A big data alapú elemzéssel a vagyonőrök munkavégzése is hatékonyabbá válik.
Az elemzések, statisztikák és kimutatások segítenek abban, hogy Ön értékes előrejelzéseket
nyerjen ki, fejlessze szolgáltatását, hatékonyan tervezhesse tevékenységét.
A MOHAnet MoniCall bevezetésével egy nap alatt megszabadul a tehertől, amit a nehezen követhető
járőrözés és
vagyonőri tevékenységek átláthatatlansága okoz. Nem kell többé nehezen megbízható, kézzel lejegyzett,
hiányos
adatokra támaszkodnia. A kézi elszámolások kora véget ért, a MOHAnet MoniCall készülékkel vitán felül
áll, teljesült-e
az adott szolgáltatás.
Vagyonőrei biztosabbak lehetnek a munkájukban, elégedettebben és motiváltabban végzik azt. A
MOHAnet MoniCall
bevezetésével olyan készüléket ad a kezükbe, ami megszabadítja őket a dokumentálás eddigi nyűgétől, hisz
kézzel
kitöltött papírok helyett elég egy érintés a készülékkel. Ezzel együtt pedig saját biztonságukat is
fokozza, hiszen
vészhelyzetben azonnal értesítést küld a központnak.
VÁLASSZON A CÉGÉRE SZABOTT CSOMAGOT
A készüléket és az ellenőrzési pontokat az előfizető megvásárolja, a
távfelügyeletet maga végzi az eszközök segítségével
Ez a szolgáltatáscsomag nem tartalmazza a diszpécseri beavatkozást és felügyeletet.
A kihelyezett ellenőrzőpontok alapján a rendszer figyeli és naplózza a járőrök
tevékenységét. Nincs szükség beruházásra: a készülékeket a járőrök a szolgáltatás teljes
ideje alatt ingyen használják.
A diszpécserszolgálat aktívan felügyeli a járőrözést és segít a problémák
megoldásában.
A vagyonőri tevékenység (például: gépjármű vizsgálat, személy vizsgálat,
szolgálatváltás, csomagátadás, kulcsátadás, véletlenszerű járőrindítás) a felületen jól
dokumentálható.
Felkeltette az érdeklődését az egyik díjcsomag? Kérdése van a készülék
vagy
a távfelügyelet működéséről? Egyedi ajánlatot kérne?
Adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk 2 munkanapon belül megkereshesse telefonon időpont
egyeztetéssel kapcsolatban. A személyes egyeztetésen élőben kipróbálhatja a készülék
használatát, valamint válaszokat kaphat a szolgáltatás működéséről.