JÁRŐRELLENŐRZÉS

ELLENŐRIZZE VAGYONŐREIT VALÓS IDŐBEN

JÁRŐRELLENŐRZÉS
JÁRŐRELLENŐRZÉS

SZERETNÉ VALÓS IDŐBEN,
PONTOSAN ELLENŐRIZNI A JÁRŐRÖK MUNKÁJÁT?

Automatikus és pontos adminisztráció, valós idejű, emberi felügyelet, folyamatosan követhető tevékenység hibalehetőség nélkül, pontos kimutatásokkal - rendszerünk ezt mind tudja!

A MOHAnet által gyártott MoniCall a távfelügyeleti piacon egyedülálló, automatizált, diszpécserszolgálattal működő járőrellenőrző és tevékenységfelügyeleti rendszere, amivel 100%-ban átláthatóvá teheti a vagyonőrök vagy más alkalmazottak tevékenységét.

Kinek ajánljuk
a MOHAnet MoniCall rendszert?

Vagyonvédelmi, élőerőt biztosító cégeknek, akik a legjobbat akarják nyújtani megrendelőinknek átlátható és követhető szolgáltatással.

Karbantartással, takarítással, facility managementtel foglalkozó cégeknek, ahol szükség van az elvégzett munka profi teljesítés igazolására és követésére.

MOHANET MONICALL JÁRŐRELLENŐRZŐ RENDSZER

100% ÁTLÁTHATÓSÁG, AHOL NINCS TÖBB SZAKSZERŰTLEN DOKUMENTÁCIÓ VAGY NEHEZEN KIVIZSGÁLHATÓ PANASZ

A vagyonőrök megbízható munkája garantálja, hogy a védett objektum értékei biztonságban maradjanak. De ki ellenőrzi a vagyonőröket? Honnan tudhatja, hogy szervezetten, pontosan dolgoznak-e, hogy a tevékenységüket szakszerűen dokumentálják, hogy ténylegesen elvégezték-e az adott feladatokat? Elszámolásnál, káresetnél, reklamációnál vagy bármilyen vitánál a pontos kimutatás és statisztika létfontosságú. Emberi hibára pedig így nincs lehetőség. Ezt garantálja az automatizált járőrellenőrző rendszer és az anomáliákra azonnal reagáló diszpécserközpont.

IGAZOLT MUNKA

DOKUMENTÁLT TELJESÍTÉS, KÉRDÉSEK NÉLKÜL

A járőrellenőrzést végző diszpécserszolgálat és a MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens a vagyonőrök munkáját könnyen és pontosan követhetővé, valamint teljes mértékben átláthatóvá teszi.

  • Ha kell, teljesítési igazolásként működik, valamint megkönnyíti a munkaidő elszámolását is.
  • Ha kell, egyértelmű képet ad a múltbéli eseményekről, így sima üggyé teszi az esetleges panaszok kezelését.
A MOHAnet MoniCall az egyetlen készülék a piacon, amely teljes mértékben automatizálja a járőrözés és más, pontos ellenőrzésen alapuló tevékenységek elektronikus dokumentálását.

DIGITALIZÁLT JÁRŐRELLENŐRZÉS

PONTOS ADATOK, HIBALEHETŐSÉG NÉLKÜL

A MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens a dokumentációt automatikusan digitalizálja, így gyorsabban ítélheti meg a munka eredményességét vagy kezelheti az utólagos panaszokat. A vagyonőrök ezentúl magabiztosabban, nyugodtabban, eredményesebben dolgozhatnak.

  • Nem kell kézzel, utólag töltögetniük az adatokat, több időt tölthetnek a tényleges munkavégzéssel.
  • Nem kell amiatt aggódnia, hogy kimarad egy ellenőrzési pont, a beérkező adatok mindent világosan megmutatnak, a diszpécserek azonnal reagálnak.
  • Nincsenek vitás kérdések az elvégzett munkával kapcsolatban, a teljesítés leigazolása nagyságrendekkel könnyebb és gyorsabb.

A MOHAnet MoniCall által rögzített adatokhoz bármikor, bárhonnan hozzáférhet egyszerűen egy böngészőből, kliensprogram telepítése nélkül.

ÍGY MŰKÖDIK A JÁRŐRÖZÉS TELJES AUTOMATIZÁLÁSA

A MOHAnet MoniCall működése a gyakorlatban

Beindul az e-őrnaplózás

A kézi naplózás helyett az alkalmazottak tevékenységét ezentúl automatikusan naplózza a rendszer. A feladatok elvégzése (vagy kihagyása) pedig azonnal dokumentálásra kerül. A mindennapi munka csak annyiban változik, hogy kevesebb kézi naplózást követel majd.

Előre beállítható órarend

Az ellenőrzés alapja az intervallumfigyelés: az dolgozóknál előre beállítható az órarend, a meghatározott ellenőrzőpontokat megadott idő alatt el kell érniük, a rendszer pedig folyamatosan figyeli, hogy tényleg megteszik-e.

Folyamatos, emberi felügyelet

Ha egy ellenőrzőpont kimarad, a diszpécser felhívja a járőrellenőrző készüléket, és megkérdezi a dolgozót, mi történt, így nem csak azonnal észlelhető, hanem rögtön orvosolható is az esetleges emberi mulasztás vagy hiba.

Folyamatosan rögzített adatok

Az adatbázis-kezelő szoftver automatikusan fogadja és értékeli a beérkezett adatokat - ezekről naponta jelentést kérhet le, pontos idő- és helyadatokkal, így folyamatosan ellenőrizheti a munkát. Az adatokhoz pedig bármikor, bárhonnan, kliensprogram nélkül is hozzáférhet.

Azonnali értesítések vészhelyzetben

A váratlan eseményekre riasztásokat állíthat be. Ha egy ilyen esemény bekövetkezik, a rendszer azonnal megküldi az értesítést a mobiltelefonjára és a diszpécserszolgálatnak is, akik azonnal intézkednek.

Munkaidő-elszámolás, gyors panaszkezelés

A MoniCall digitális munkaidő-elszámolásra is alkalmas és egyértelművé teszi az utólagos panaszkezelést. Így nem csak az adminisztrációt gyorsítja, de az emberi hiba lehetőségét is minimálisra csökkenti.

Milyen tevékenységeket dokumentál a MOHAnet MoniCall?

PONTOS ADATOK, HIBALEHETŐSÉG NÉLKÜL

A készülék átláthatóvá és követhetővé tesz minden olyan munkakört, amelyben fontos, hogy pontosan tudjuk, beosztottaink mikor, mennyi ideig, hol és milyen feladatot végeztek el:

  • járőrözés, csekkolás
  • bejelentkezés
  • ruha, csomag, alkohol vagy kábítószer ellenőrzés
  • gépkocsi átvizsgálás
  • személy- és gépjármű beléptetés
  • kulcs- és levélpostai küldemények kézbesítése
  • szolgálat átadás és átvétel
  • takarítás
  • kivonuló szolgálat tevékenysége

ÍGY TEHETŐ A VAGYONŐRÖK MUNKÁJA PONTOSAN
ELLENŐRIZHETŐVÉ ÉS BIZTONSÁGOSABBÁ

NINCS ELALVÁS, MINDEN NAPSZAKBAN TELJES A BIZTONSÁG

A járőrellenőrzés kizárja a lehetőséget, hogy éjszakai elalvás miatt maradjon ki csekkolás. A készülék hang- és szöveges jelzéssel figyelmeztet, amíg meg nem történik a nyugtázás, és ha egy pont mégis kimarad, a diszpécser azonnal felhívja a készüléken a járőrt. A csekkolási pontok között minimális és maximális időt is állíthat be.

MEGGYŐZŐDHET RÓLA, HOGY AZ ELLENŐRZÉS TÉNYLEG AZ ADOTT HELYSZÍNEN TÖRTÉNT

A készülék az adatok leolvasásakor GPS koordinátákat is küld, így egyértelmű, hogy az elvárt helyszínen zajlott-e a munka. A vagyonőrt menet közben, a kijelző tájékoztatja a teendőjéről, az adatok valós időben futnak be a diszpécserekhez.

VÁRATLAN FELADAT ESETÉN AZONNAL, SMS-BEN IS KÜLDHET UTASÍTÁST

És abban is biztos lehet, hogy a vagyonőr megkapta a szöveges üzenetet, mert ha az őr nyugtázta az SMS-t, azt a rendszer rögzíti.

NAGYOBB BIZTONSÁGBAN LESZNEK VAGYONŐREI

Ha személyi támadás történik, a készülékről azonnal S.O.S. jelzést küldhet a vagyonőr a távfelügyeleti központba, és nyomban elindulhat a segítség.

NAPONTA LEKÉRHETŐ, ÁTLÁTHATÓ JELENTÉSEK E-MAILBEN

Naponta automatikus jelentést kap e-mailben az őrszolgálat tevékenységéről és a szolgálati időről könnyen átlátható, színkódolt formában.

ÍGY TESZI HATÉKONYABBÁ
A MINDENNAPI MUNKÁT A MOHANET MONICALL

RÖGZÍTI A RANDOM ÚTVONALAKAT

Pontosan dokumentálja a csekkolási pontok sorrendjét, így gördülékeny lesz a munka átadása és átvétele akár helyettesítés esetén is.

KÖNNYEDÉN, ÉRINTÉSSEL MŰKÖDIK

A készülékben RFID-olvasó található, mely a járőrözés kezdetén aktivizálódik. A csekkolási pontoknál nem kell gombokat nyomogatni, elég csak odaérinteni.

TELJES ÉRTÉKŰ TELEFONKÉNT IS HASZNÁLHATÓ

Nincs szükség elavult URH megoldásokra, a MOHAnet MoniCall egyben egy nyomógombos mobiltelefon funkcionalitását is biztosítja.

ÍGY TESZI HATÉKONYABBÁ A MINDENNAPI MUNKÁT A MOHANET MONICALL

EZÉRT LESZ PRAKTIKUS
A SZOLGÁLTATÁS VAGYONŐRÖKNEK

A készülék automatikusan indul, a bejelentkezés után egyszerűen kezelhető.
Hagyományos mobiltelefonként is működik, így tarthatja a kapcsolatot vagyonőreivel, illetve ők is egymással, és szükség esetén azonnal segítséget kérhetnek.
SMS-utasítást is küldhet, melyet elég csak nyugtázniuk, ha megkapták, ezt a rendszer pedig naplózza is.
S.O.S. jelzést adhatnak le, amennyiben váratlan esemény, támadás történik.
A készülék védelmét a rongálás jelzés segíti.
Opcionális tartozék egy vezeték nélküli töltő, ezért nem kell tartaniuk attól, hogy váratlanul lemerül a készülék.

MILYEN HAMAR VEZETHETI BE KORSZERŰ
JÁRŐRELLENŐRZÉSI RENDSZERÉT?

A MOHAnet MoniCall őrszolgálati asszisztens attól függően alkalmazkodik, hogy járőrök, vagyonőrök, netán karbantartók, futárok, takarítók munkáját kell követni. Nincs két egyforma telephely, iroda vagy feladatkör, ezért a szolgáltatást és a készülék funkcióit mindig az adott munkához és helyszínhez igazítjuk.

1. LÉPÉS: IDŐPONTOT EGYEZTETÜNK

Az űrlap kitöltése után 2 napon belül munkatársaink egyeztetik Önnel a személyes találkozó legalkalmasabb időpontját és helyszínét, mely lehet bemutatótermünk vagy az Ön irodája is.

2. LÉPÉS: BEMUTATJUK A MOHANET MONICALL RENDSZERT MŰKÖDÉS KÖZBE

A személyes találkozás során felmérjük és megismerjük az Ön tevékenységét, cége egyedi igényeit. Pontról pontra feltérképezzük, hogyan teheti átláthatóbbá vagyonőrei munkáját a korszerű ellenőrzéssel. Részletesen bemutatjuk a készülék és a hozzá tartozó szoftverek működését, az automatikusan készülő jelentéseket.

3. LÉPÉS: EGYEDI AJÁNLATOT ADUNK

Az egyedi működéshez az árajánlatunk is igazodik. A megrendelés után – mennyiségtől függően – akár már 3 munkanapon belül átadjuk a készüléket. Segítünk a használat elsajátításában Önnek és a vagyonőröknek egyaránt. Örömmel válaszolunk bármely felmerülő kérdésére a későbbiekben is.

4. LÉPÉS: INDUL AZ AUTOMATIZÁLT JÁRŐRELLENŐRZÉS

A vagyonőrök munkája nyomban követhetővé válik, a szakszerű dokumentáció pedig segít az elvégzett munka teljesítés igazolásában és a panaszok kezelésében is.

BIG DATA A JÁRŐRÖZÉSBEN:
PONTOS KIMUTATÁS, TERVEZHETŐ SZOLGÁLTATÁS

A feladatvégzés teljes elektronikus dokumentálása csak az alap: a keletkezett adatokból le is kell vonnunk a megfelelő következtetéseket.

A big data alapú elemzéssel a vagyonőrök munkavégzése is hatékonyabbá válik.

Az elemzések, statisztikák és kimutatások segítenek abban, hogy Ön értékes előrejelzéseket nyerjen ki, fejlessze szolgáltatását, hatékonyan tervezhesse tevékenységét.

A MOHAnet MoniCall bevezetésével egy nap alatt megszabadul a tehertől, amit a nehezen követhető járőrözés és vagyonőri tevékenységek átláthatatlansága okoz. Nem kell többé nehezen megbízható, kézzel lejegyzett, hiányos adatokra támaszkodnia. A kézi elszámolások kora véget ért, a MOHAnet MoniCall készülékkel vitán felül áll, teljesült-e az adott szolgáltatás.

Vagyonőrei biztosabbak lehetnek a munkájukban, elégedettebben és motiváltabban végzik azt. A MOHAnet MoniCall bevezetésével olyan készüléket ad a kezükbe, ami megszabadítja őket a dokumentálás eddigi nyűgétől, hisz kézzel kitöltött papírok helyett elég egy érintés a készülékkel. Ezzel együtt pedig saját biztonságukat is fokozza, hiszen vészhelyzetben azonnal értesítést küld a központnak.

A MoniCall mindenhová elkíséri a vagyonőröket, mindent naplóz és minden eseményről azonnal értesíti Önt.

VÁLASSZON A CÉGÉRE SZABOTT CSOMAGOT

MINI CSOMAG

A készüléket és az ellenőrzési pontokat az előfizető megvásárolja, a távfelügyeletet maga végzi az eszközök segítségével

Ez a szolgáltatáscsomag nem tartalmazza a diszpécseri beavatkozást és felügyeletet.

Ezt tartalmazza a szolgáltatáscsomag:

● A készülékek felprogramozása
● SIM kártya előfizetés
● Adatforgalom
● Felhőszerverek (adatbázis)
● Távfelügyeleti szoftverek (számítógép és okostelefonos)
● 0-24 órás műszaki support
● Meghibásodott készülékek javítása

A járőrtevékenységről napi rendszerességgel e-mail-ben könnyen értelmezhető, gyorsan áttekinthető grafikus jelentést küldünk.

SMART CSOMAG

A kihelyezett ellenőrzőpontok alapján a rendszer figyeli és naplózza a járőrök tevékenységét. Nincs szükség beruházásra: a készülékeket a járőrök a szolgáltatás teljes ideje alatt ingyen használják.

A diszpécserszolgálat aktívan felügyeli a járőrözést és segít a problémák megoldásában.


A vagyonőri tevékenység (például: gépjármű vizsgálat, személy vizsgálat, szolgálatváltás, csomagátadás, kulcsátadás, véletlenszerű járőrindítás) a felületen jól dokumentálható.

Ezt tartalmazza a szolgáltatáscsomag:

● Ellenőrzési pontok (20 darabig térítésmentesen)
● A készülékek felprogramozása
● SIM kártya előfizetés
● Adatforgalom
● Felhőszerverek (adatbázis)
● Távfelügyeleti szoftverek (számítógép és okostelefonos)
● 0-24 órás műszaki support
● Karbantartás a szolgáltatás teljes időtartama alatt
● Szükség esetén cserekészülék biztosítása
● Távfelügyeleti diszpécserszolgáltatás


A járőrtevékenységről napi rendszerességgel e-mail-ben könnyen értelmezhető, gyorsan áttekinthető grafikus jelentést küldünk.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Felkeltette az érdeklődését az egyik díjcsomag? Kérdése van a készülék vagy a távfelügyelet működéséről? Egyedi ajánlatot kérne?

Adja meg elérhetőségét, hogy munkatársunk 2 munkanapon belül megkereshesse telefonon időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A személyes egyeztetésen élőben kipróbálhatja a készülék használatát, valamint válaszokat kaphat a szolgáltatás működéséről.

Figyelem! Az Adblocker gátolhatja az üzenet elküldését.